Zwrot/Wymiana

Zakupiłeś u nas produkt jednak z jakiegoś powodu chcesz go zwrócić? Nie ma z tym najmniejszego problemu. W przypadku otrzymania przez Państwa towaru wadliwego, niekompletnego, niezgodnego z umową, posiadającego nieprawidłowe wymiary, niezgodnego wizualnie z wersją widoczną na stronie, w takim przypadku wszelkie zwroty i koszty przesyłki pokrywane są na koszt naszego sklepu.

  1. Prosimy aby zwracane produkty nie miały szczególnie drastycznych śladów użytkowania takich jak dziury, plamy, wypalenia, zalania, pofarbowania. Z tego też powodu bardzo prosimy o powolne otwieranie przesyłek, aby nie zniszczyć ich zawartości.
  2. Przesyłka następuje na koszt kupującego, jednak po przyjęciu reklamacji zwracane są koszty zarówno towaru jak i przesyłki.
  3. Pieniążki zwracane są w terminie do 7 dni roboczych od otrzymania reklamacji.
  4. W przesyłce zwrotnej prosimy wysłać także oświadczenie na piśmie o odstąpieniu od umowy.
  5. Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem gdyż nie zostaną one przez nas odebrane.
  6. Produkty takie jak bielizna i inne podobne artykuły nie podlegają zwrotowi.
  7. Przed zwrotem towaru prosimy koniecznie o kontakt mailowy, telefoniczny aby dogadać kiedy nastąpi zwrot i co będzie się w nim znajdowało.
  8. Bielizna absolutnie nie podlega zwrotowi. Warto to zaznaczyć po raz drugi, bo wiele osób myśli, że podlega a my naprawdę twierdzimy, że jednak nie podlega nic a nic.
  9. Nie można wymienić towaru uszytego na zamówienie klienta.
  10. Produkty z działu „Lumpex” nie są zwracane. Są to produkty z lumpeksu i zostały one już zwrócone przez kogoś innego i nie chcemy dostawać z powrotem tej samej rzeczy po raz n-ty.
  11. Jeśli chcą Państwo złożyć reklamację, prosimy o kontakt na adres e-mailowy zwroc-mi-hajs@sklepblackgarden.pl
  12. Gdy rozpatrzymy reklamację, klient będzie miał trzy opcje do wyboru: wymianę na inny, podobny towar, zwrot pieniędzy lub naprawę uszkodzonego produktu.